donderdag 19 mei 2011

Ziekenhuis dag 71

Bah wat een rotweek! Ik voel me niet lekker. Iedere dag weet ik de IC op het nippertje te voorkomen....

Vreselijk!!

Ik ben ZÓ moe, ik slaap de hele dag. Ik doe vanalles om wakker te blijven, maar het lukt me gewoon niet. Ik slaap dag en nacht. En benauwd, het wil maar niet rustig worden. De ene (kleine) crisis na de andere, de ene astrup naar de andere, de ene dokter na de andere, de hele dag, 's avonds...... Gedoe..... Van een zuurstofbrilletje naar kapje, naar ander kapje, terug naar brilletje, toch maar weer kapje, satuaties en CO2 in de astrups vliegen op en neer....Daarom vernevelen we nu fijn zo ongeveer de hele dag en zelfs tijdens het vernevelen val ik in slaap. Maar vernevelen vind mijn hart niet fijn, en dus is die van slag. Maar in ZH land is geen probleem zonder oplossing, dus werd de cardioloog gebelt en ook daar slikken we nu 3x zoveel pillen voor als eerst. Verder Morfine, want ik stik (letterlijk) van de pijn. Kan niet goed doorademen, laat staan hoesten of zo. Tot nu toe heeft het weinig resultaat. Misschien vandaag een foto, hopen op een oorzaak van de pijn. Ik krijg nog AB en mijn CRP is "dalende", goed dus. Een nieuwe ontsteking lijkt me onwaarschijnlijk. Over bloed gesproken, gisteren een portie 'vers' bloed gekregen, mijn eigen HB was veel te laag. Een deel van de vermoeidheid kwam hopelijk daar vandaag. Het nieuwe bloed zit inmiddels al een tijdje in mij, (haha!) dus vandaag zal ik wel merken of het wat gedaan heeft of niet
Kortom, het is allemaal niks, sorry voor het gezeur, het is nou niet bepaald een positieve blog vandaag.....offu....deze week......... Naja, het is even niet anders........Ik ga nu maar weer 'uit'. Kijken of ik mijn laptop nog net uit krijg voor ik weer in slaap val.......

8 opmerkingen:

  1. aaah ieels.... :(
    Mn duimen werkt niet echt he..?

    Ik ga nog wat harder duimen en hopen!

    Sterkte meid!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,

    Voor als je weer wakker bent deze reactie. Je hoeft je niet te verontschuldigen voor de je "gezeur" hoor want dat is het niet. Het is gewoon kut. slapen zal best goed voor je zijn en hopelijk knap je er een beetje van op. Knuffel Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Wat waardeloos weer!!!
    Nou ik ga maar mee duimen voor je.Hopelijk gaat het snel weer beter.
    Liefs
    De overbuuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meid,

    Je mag best zeuren hoor!! Daar is helemaal niks mis mee!
    Ik hoop maar dat je je snel beter gaat voelen, want is gewoon klote zo..
    Slaap lekker meid!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Ils
    Jeetje het hou niet op he,hoop dat je snel weer wat opknapt,hoop dat het "verse bloed"wat aan je vermoeidheid doet,nou joh trustte en we horen elkaar,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilse,

    Daarvoor is je blog.....voor leuke belevenissen en voor als het minder gaat......en dan is het echt niet zeuren als je schrijft hoe slecht het met je gaat......

    Ook dat willen we met je delen.

    Ik hoop ook dat je snel weer opknapt en die vervelende crisissen uitblijven.

    We duimen hiet met z'n allen voor je.......

    Sterkte en liefs van Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he meis ja dat is me allemaal weer wat , en het vervelende is dat we nog niets kunnen doen ook , ja op je blog schrijven kaarten sturen en bellen of komen , maar schiet je daar wat mee op. het is allemaal kkkkkkkkkkkkkkkkkkk. meid ik weet het niet meer , wel dat je luidtert en je rustig hou. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ilse,
    Iedereen zegt het al maar zeuren is het zeker niet.
    Het valt ook niet mee voor je. Hoop dat je door het nieuwe bloed toch weer een beetje gaat opknappen. We denken aan je.
    Liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen