vrijdag 6 mei 2011

ziekenhuis dag 57

Alweer een nieuwe dag. Vannacht weer lekker geslapen. Ik ben wel erg moe....... En als mijn infuus niet 4 keer (!) achter elkaar om niks had gepiept had ik nu nog lekker geslapen, maar ja, hey, 4 keer in 10 minuten vind ik niet zo fijn he..... dan kan ik niet meer slapen........
Gisteren een rustig dagje gehad. Met de zaalarts alle medicijnen besproken dus die kloppen nu als het goed is weer, op de foto geweest en bloed 'geprikt'. Gisteravond bleek dat er op de foto een nieuwe ontsteking te zien was. Balen! Was ik net los gekoppeld van het infuus.... Het is toch wel fijn om hier weer terug te zijn. Kan ik me tenminste weer een beetje bewegen zonder 100 kabels en snoeren links en rechts van me. Ik zat dus gisteren alleen vast aan de zuurstof, tot gisteravond... Nu heb ik mijn paal  weer bij me....Echt NIET handig!! Ook met het idee van maandag in ons achterhoofd! Maar dat komt vast goed;-) Als ik me vandaag en het weekeind rustig hou en een beetje aansterken moet het toch geen probleem zijn. Ik hoop dat mijn eigen longarts er ook zo over denkt maandag. Zal wel toch?! Ze zijn er nu in ieder geval vroeg achter gekomen. Des te meer reden om me maandag prima te voelen! ;-)

Gistermiddag bezoek gehad van mijn oude kleuterjuf die inmiddels al bijna 10 jaar verhuist is naar Lochem en die we al die tijd dus niet meer gezien hadden! Whahaaaa, dat is zo raar! Maar het was wél super gezellig! Beetje herinneringen ophaalt en (ahum) foto's gekeken uit......1992, mwhahaaaaa, echt LOL!!!! Ohw, en ik heb een "Lochemse vlinder" van d'r gekregen, KIJK, die hangt nu vrolijk voor mijn raampje! :-)

gezellig, toch?!

Verder wordt er vandaag aan internet gewerkt, dus als het goed is zijn die problemen vandaag vanaf 10 uur voorbij..... Ik ben benieuwd we gaan het zien......

4 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Leuk die vlinder,was vast gezellig.
    Lekker rustig aan doen he,hoop dat je maandag even weg mag,ben nog op mijn werk,vakantie dus iedereen slaapt uit,nou joh hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,

    Ik hoop dat je snel een beetje aansterkt! :)
    Ik duim dat je maandag toch ff weg mag ;)
    En dat het internet nu blijft werken!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de ontsteking, fijn dat je je wel wat beter voelt!

    Die vlinder komt uit de wereldwinkel volgens mij:D Hij is echt supermooi!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo
    ja inderdaad een mooie vlinder. hou je inderdaad rustig dan kan je maandag misschien toch even weg van daar, ik zal voor je duimen
    ja verder geen nieuws uit dordt
    groetjes van ons xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen