woensdag 11 mei 2011

ziekenhuis dag 62

Kijk eens wat ik gedaan heb!
Tsja, Bart is voorlopig nog niet naar huis en ik....... Naja, denk ook niet echt heel snel. En we krijgen steeds meer de opmerking dat we hier wonen, dus ja, dan maar een naamplaatje op de deur he?! Nu nog een huisnummer, haha! ;-)

Trouwens, wisten jullie dat het gisteren precies 71jaar geleden was dat Dordrecht werd aangevallen? Bah bah, ben ik toch blij dat ik nu leef en niet toen.... als ik naar dit filmpje kijk heb ik (hebben we) nu toch met zijn allen eigenlijk niks te klagen.....Misschien zouden we daar iets vaker bij stil moeten staan........

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk die kentekenplaatjes!! :)
    Wel gezellig dat Bart er ook nog ff is ;) ... dan heb je in ieder geval een goede buur ipv..mopperende oudjes haha ;)

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Ha ha wat ben je zwaar op de hand,stil staan bij ellende moet je idd soms doen,maar niet te lang hoor.....je kan niet alles op je rug nemen.....zorg jij maar goed voor jezelf dat is het belangrijkste.
    Jeetje die naamplaatjes,nu laten ze je nooit meer gaan hoor ha,ha wel gezellig,nu nog een bord aan de deur met welkom,wat bij veel huizen staat,dan is het kompleet. ik kom net uit mn werk,beetje opruimen en zo ff naar de dokter,ha ha ik hoor niet zo goed,best lastig
    nou joh hou je taai he
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ja leuk hoor.
    gaat het verder nu redelijk of? ja hier is ook alles rustig . straks even op kraambezoek je ma gaat ook even mee. ik probeer een foto te maken oke .groetjes uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse,
    Hoe is het ermee? En ben je al wat wijzer geworden of een beetje opgeknapt?
    Hoe vergaat het je momenteel?
    Wel raar dat we elkaar niet meer zo even spreken, ben nu een beetje het spoor bijster over hoe het met je gaat.
    Hopelijk gaat het al wat beter met je.
    Liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen