donderdag 12 mei 2011

ziekenhuis dag 63

Hhhhhmmmmmmm......

Ik geloof niet dat dit een goeie dag wordt......

Geen idee waarom....... Gewoon een soort van voorgevoel.........

Gisteravond is de AB gestopt, dat is wel fijn, want nu zit ik weer alleen 's morgens aan mijn infuuspaal vast en de rest van de dag lekker los!!! Dus dat is wel heeeeeel fijn!! Dus toen dacht ik vanmorgen, ik ga lekker douchen voor er iemand komt. Dat was geen goed plan, want ik had geen warm water en dus had ik haast. En dat is niet handig, want nu stik ik zo ongeveer. Hoesten hoesten hoesten, bah, ben er gewoon misselijk van. En ik ben moe...ik tril.... bah, ik heb nergens zin in, hoofdpijn, spierpijn..........

Naja, genoeg geklaagd, wat een lekkere positieve blog weer vandaag he, haha!

Naja, over naar leuke nieuwtjes. Het is de dag van de verpleging. Nou ja, niet dat wij daar iets van merken hoor, maar goed. In de hal staat wel alles (schijnt) en laat ik nou vanmiddag bezoek krijgen! Dus dan kunnen we daar mooi gaan kijken. En wie weet komen we de 'ijsjesmevrouw' nog wel tegen, of haar manager.......Hahahaaaaaaa!! ;-)

2 opmerkingen:

  1. He die Ils
    vervelend dat je je niet zo lekker voelt,hoop dat het gauw over is,ja dag van de verpleging.....ik heb een biobrander gehad,wel leuk hoor maar ik zou het fijn vinden dat ik na 32 jaar nog eens mee maakt dat er genoeg collegas zijn ha ha altijd onder bezet,daar wordt je niet blij van....ben benieuwd wat je vanmiddag heb gedaan,hoor ik morgen,nou joh hou je taai,tot morgen
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he hallo we gaan weer geen ruzie schoppen he ha ha , leuk he de foto,s die ik gestuurd heb , echt een lekker jog. nou gr uit dordt.xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen