zondag 8 mei 2011

ziekenhuis dag 59

Haha, vandaag is het moederdag.......

Nou hier is het gewoon een zondag als alle anderen.

En gisteren was een zaterdag als alle anderen, haha!

Lang en saai, met eigenlijk weer geen nieuws.

Een heel, héél klein nieuwtje, maar wel een belangrijke;

Zuurstof staat op 4! Mwahahaaaa!!! Niet dat dat nou zo vreselijk veel uitmaakt, maar goed, of je nog 3 stapjes naar beneden moet of 2 he..... Ik bedoel, het is morgen maandag he!? Dan is wel DE-SUPER-VIP-AVOND in het luxor!! ;-) 





3 opmerkingen:

  1. Mogge Ils
    Ha ha hier is het ook een gewone zondag hoor,gisteren even naar moeder Franz geweest,vanmiddag naar opa en oma,hoop dat je morgen lekker op stap kan,ff eruit,nou joh hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Hallo ja bij mij is het ook een gewone zondag hoor, al die poespas hoef voor mij ook niet . al die verplichtingen. nu maar duimen dat het gaat morgen he , hou je rustig en doe voorzichtig. dan mag het misschien wel. ik zal ook duimen. groetjes uit dordt. xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim dat je morgen ff weg mag! :)
    Wel fijn dat de o2 iets omlaag is...t is en heeeeel klein beginnetje...(als hij natuurlijk niet weer omhoog moet... ;))

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen