donderdag 5 mei 2011

Ziekenhuis dag 56

Ik ben weer terug op mijn oude plekje. Gisteravond ben ik na het overleg toch nog terug gegaan omdat ze op de ic niks meer deden wat op de afdeling niet zou kunnen. Jammer van deze ic opname is wel dat ik geen longfunctie hebben kunnen blazen. Het appraat bleek kapot. Niet dat ik de 50% had gehaalt hoor, want zo goed ben ik nou ook weer niet geweest, maar het was wel makkelijk geweest om te weten hoe ver we waren. Maar goed, dat ging dus niet, dus daar moeten we voor na de zomer nog iets voor zien te regelen.


Verder alles rustig. Op mijn oude kamer is alles nog hetzelfde. Bart is er ook nog, dus dat is wel gezellig. Vannacht heel lekker geslapen. Vanmorgen wel heel veel gehoest en gedoe, maar dat lijkt nu ook weer gezakt. Vandaag verder rustig dagje. Even alle medicijnen regelen, want dat is weer eens een zooitje en kijken of ik internet aan de praat krijg op mijn laptop. Die is er ook weer mee opgehouden en dus typ ik dit nu op mijn telefoon. Dat is niet handig!! Dus ik hou het voor nu even hier bij....


Doeiiii!!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent! Sterkte met opknappen!!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo fijn dat je daar weer bent , is toch anders als ic he
    hopen dat het voorlopig goed blijft gaan. groetjes van ons uit ddddddddddddd
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ils
    Fijn weer terug op je stekkie,nu proberen op te knappen.Hoop dat je snel internet heb anders duurt de dag wel heel lang.Ik ga zo werken tot morgenmiddag,er komt weer iemand meelopen,ben benieuwd,nou joh hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je weer op de afdeling bent :) Kan je Bart mooi pesten ;)

    Hopelijk is dit voorlopig je laatste keer ic

    knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse,
    Fijn dat je weer terug bent en nu weg blijven hoor van de ic.
    Wij vandaag naar Walibi geweest met de kids.
    Erg leuk maar bij veel attracties wacht rijen.
    Maar ja het is vakantie en mooi weer dus logisch.
    Nou groetjes maar weer .
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen