woensdag 4 mei 2011

Ziekenhuis dag 55

Weer een ic nachtje achter de rug. De medicatiepomp waar ik niet mee naar de afdeling mag is gestopt en ik ben nog steeds 'stabiel'. Ik hoop dat ik vandaag terug mag naar de afdeling. Ik heb het hier wel gezien nu. Gisteravond is de lijn in mijn slagader gesneuvelt. Ik moest en zal per se een nieuwe, maar het lukte niet. Dan moest de arts van de nachtdienst het maar proberen... die heb ik tot nu toe niet gezien, dus ik denk dat die het niet nodig vond of zo. Lijkt me sterk dat ze nu nog gaan komen, haha! Ach, als ik vandaag naar de afdeling mag is het ook helemaal niet nodig.... Afwachten dus maar weer....

4 opmerkingen:

  1. ......ik zal voor je duimen!!.........

    groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo
    ja het is afwachten , misschien lig je nu al op je afdeling? want daar is het niets hoor. hou je rustig he groetjes van ons uit DDDDDDDDDDDDDDDDDDxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Ben benieuwd.....hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Het is al laat en ik hoop dat je vandaag terug bent gegaan naar je eigen afdeling.
    Liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen