zondag 15 mei 2011

Ic dag 2

Zo, daar ben ik weer even kort. Gisteren dus toch naar de ic gebracht, voor 'de zekerheid'. Ik
baal er van dat ze me deze medicijnen niet op de afdeling mogen geven. Waarom is hier ook geen MC? Ik ben te slecht voor de afdeling maar hier kijken ze me ook een beetje aan van wat kom jij hier doen? Toen ik gisteren kwam stond de beademingsmachine al klaar. Gelukkig is dat niet nodig geweest. Ik heb de medicatie gehad en nu gaat het wel weer Oké. Mijn saturatie is op de monitor steeds 99% bij 15 liter, maar ik mag niet over op een neusbrilletje. De bloedgassen schijnen niet goed te zijn. Balen balen balen!! Ga straks bij de dagdienst nog een poging wagen, haha! De lijn voor de bloedgassen ging trouwens weer erg goed. Verdoofd en in 1 keer goed geprikt, niks van gevoelt. Ik
baalde gisteren wel, typisch gevalletje hier van 'ben je doof of zo?' maar dat is een lang verhaal. Te lang om met mijn mobiel te typen, dus dat houden jullie tegoed. Misschien komt het vandaag nog. Als ik niet terug mag naar de afdeling laat ik mijn laptop hierheen halen. De tv doet het op deze kamer niet, en daar baal ik van! Ik denk dat dit een hele lange dag gaat worden als ik niet opnieuw die medicatie krijg. Schrijf dus allemaal maar lekker lange reacties, heb ik wat te lezen, zelfs de meest grote onzin vind ik leuk nu! ;-)
tot later!!

2 opmerkingen:

  1. hee meid,

    ik hoop dat je snel richting de afdeling mag!! :) .. ik weet niet goed wat ik je moet vertellen haha... heb niet echt een onzin verhaaltje hmm.....

    het regent..en de vogeltjes fluiten :P

    meid heel veel succes ;)

    xxSam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he hallo ja wat zal ik eens vertellen , hier is alles rustig ,het weer is minder ik heb het gewoon koud gehad.vandaag . luister goed naar dokter he . en naar je zelf. groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen