maandag 2 mei 2011

ziekenhuis dag 53

Internet doet het weer, jippie!!!!

Verder hou ik het kort.

Ik lig nu sinds 13.00 uur op IC heb met beginnende crisis. Dat houd voor de medische update in;
Pred 90 mg
AB gaat door
Magnesium (evt) verdubbelen
Zuurstof op 12 (sat is dan 90%)
 Ik heb mijn laptop meegenomen. In principe ben ik hier alleen voor de medicatie.....Maar ik ben er al heel de middag, en ik knap nog niet echt op....... Afwachten..... Het goede nieuws is dat ik (nog) niet 'stapel' en dat ik een lijn heb in mijn slagader en daar he-le-maal niks van gevoelt heb. Het was én goed verdooft, én in 1x goed geprikt, het kán dus wel!! Kijk maar hoe 'mooi";


4 opmerkingen:

  1. mmm, balen! Hopelijk snel weer naar de afdeling!

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo je dat is weer kkkkkkk
    maar als het je maar meer lucht geef is het goed.
    verder niets te melden groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Ik lees je berichtje nu pas en ik hoop dat als je dit leest je weer van de ic af bent.
    Balen voor je.
    Hier gaat alles zijn gangetje. De kids hebben vakantie en de kleinste zijn nu bij oma logeren.
    Nou slaap lekker dat doe je waarschijnlijk al op dit tijd stip als je tenminste geen herrie makende buren hebt.
    groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse,

    Ik zie liever een foto van jou buiten in de zon met ijsje!!

    Fijn dat het pijnloos is gegaan....

    Ik hoop voor je dat de medicijnen hun werk doen en je snel weer naar de afdeling mag.

    Sterkte en veel liefs:)

    Wandaxxxx

    BeantwoordenVerwijderen