dinsdag 28 februari 2012

Ziekenhuis dag 240

Daar ben ik zelf weer even... Hopelijk een van de laatste blogs vanuit het ziekenhuis. Ik heb het gehad en wil maar één ding en dat is weg. Naar huis. Voor het weekeind. Morgen is er overleg, dan word er gekeken of de bloedkweken van gisteren schoon zijn. Als dat zo is ga ik voor het weekeind naar huis met misschien nog AB in pillen. Of niet. Ze laten me niet met een ab infuus naar huis gaan. En ik blijf hier niet als de kweken schoon zijn. Dan ben ik hier voor niks. Vind ik. Hun vinden dat ze 2 schone kweken moeten hebben. Ik niet. Als die bact in me bloed zit; zit hij niet in de ene kweek (eerste) niet meer en in een volgende weer wel... En als hij er nog wel in zit....... Tsja...... Dan ga ik vragen of ik uit isolatie mag. Ik hou het niet meer vol hier in dit hok. Als dat niet mag ga ik ook naar huis denk ik. Het is niet echt een optie om tot volgende week te blijven. Het is gewoon op. Bovendien geloof ik niet dat die paar dagen AB het verschil gaan maken. Voor nu is het eigenlijk allemaal nog koffiedik kijken. Het kan nog allerlei kanten op gaan. Alleen het 'probleem is dat ik maar 1 kant op wil. Hoe dan ook. Dus ik hoop HOOP echt ZO dat die kweken schoon zijn... Dan ga ik donderdag of zo lekker naar huis. Dat is echt waar ik nu het hardste van opknap, verder niks. Gewoon zo snel mogelijk weg. En als dan over een paar weken of maanden blijkt dat die bact er toch nog zit kan ik dan altijd nog 2 weken terug komen voor een kuur, maar dan ben ik in ieder geval even thuis geweest en is alles heel anders. Maar ik geloof dat niet hoor. Ik ken mijn lijf. Er zit geen bact meer in mijn bloed, mijn 'sepsis' is echt al wel over. Dan hebben we nog die bact in mijn slijm. Geen idee of die er nog zit. Zal ik morgen ook wel horen... We zien het allemaal wel, het kan me allemaal weinig schelen, zo lang ik maar weg kan, dat is alles wat ik wil. Tot dan toe zit ik de dagen, uren, minuten, zelfs seconden weg te kijken....

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Hoop met je mee dat je heel snel naar huis kan...ha ha en wat die bacterie betreft,volgens mij zit die er de laatste jaren constant...en komt weer ff tevoorschijn wanneer het ziekenhuis vindt dat hij er weer hoort te zijn...dus kom maar snel naar huis,duim heel hard voor je,nog ff volhouden,hou je taai,veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis , ja volgens mij moet je inderdaad weg daar en wie weet ????? gr hopen tot snel en wat dichterbij gr uit dordt xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hopen dat het gaat lukken en dat je snel thuis ben.
    Weg uit dat hok daar.
    Dikke kus van ons JWDB

    BeantwoordenVerwijderen