dinsdag 7 februari 2012

Ziekenhuis dag 219

Gistermiddag was mijn eigen longarts hier. En zoals verwacht; geen zo nodig pijnstilling. Dit keer geen letterlijk 'je moet er maar doorheen', maar een 'het is niet logisch met astma die medicatie voor te schrijven'. Naja, ik denk dat ik wel meer medicatie heb gekregen die niet logisch zijn bij astma. En ik denk ook dat mijn astma niet echt zo logisch en standaard is als de meeste maar goed. Ik kan hoog of laag springen, maar ik krijg het gewoon niet. Vandaag komt ze weer terug. Ik moet straks voor longfunctie. Als die een beetje goed is gaat ze Groningen bellen. Ze vond het gisteren nog niet goed genoeg. Dus we zullen zien. Ik verwacht dat mijn longfunctie niet heel slecht is, maar ook geen 80%. Het zal er ergens tussen in zitten. Dus we zien en horen het wel vanavond. Verder mag ik tussendoor niet naar huis voordat ik naar Groningen ga omdat de kans te groot is dat ik ziek word en dat het dan toch weer niet door kan gaan. Dus daar baal ik wel van. Donderdag mag ik wel weg. We moeten naar het Luxor, Veldhuis en Kemper, cabaret, dat is altijd wel leuk. Hoop dat ik me een beetje fit voel. Fitter dan vandaag. Ben niet zo lekker, benauwdjes, pijn, misselijk, moe etc. Want ja, was weer vaak wakker vannacht. Gelukkig val ik wel steeds tussendoor weer in slaap, maar erg makkelijk gaat dat niet. Heb weer wat last van de pred onrust. Maar gelukkig dus nog niet zo erg dat ik echt hele nachten wakker lig. Ben benieuwd wat de rest van de week brengt. Maar ben sowieso wel van plan om Donderdag te gaan, ik kan daar voor de deur parkeren en hoef dus amper te lopen en ook maar heel even buiten in de kou te zijn, dus dat lukt al snel. Gelukkig! Ben ik er toch éven uit!

4 opmerkingen:

  1. ik duim voor je LF meid!!!!!!
    En verder wens ik je sterkte...balen dat je niet weg mag!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Hoop dat je longfunctie een beetje goed is zodat Groningen in zicht komt,lekker dat je donderdag op pad mag,hoop alleen dat je daarna niet ziek wordt,dat kunnen ze dan mooi gebruiken,vandaag heel vroeg opgestaan met Kevin,moest stage lopen in Zwijndrecht,daarna toch nog ff naar bed,en ja nu weer tutten met het huishouden....nou ja koffie koffie koffie,er blijft vocht bij de wond zitten,beetje eng maar dat zal wel horen....hoor ik maandag wel weer,nou joh hou je taai en hopen op een goede longfunctie,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ilse,

    Ik duim voor je dat het allemaal goed komt....veel sterkte!!

    Ik ben gisteren weggeweest voor de 7e, dus deze week een shitweek.....

    Tot snel en liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    Daar ben ik weer. Het is nog steeds balen. Heerlijk als je donderdag naar het theater kan dan ben je er tenminste even tussen uit. Vooral nu je niet naar huis mag tussen door.Ik hoop dat je longfunctie een beetje goed was. Sterkte maar weer.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen