zaterdag 11 februari 2012

Ziekenhuis dag 223

En toen was het alwéér weekeind! Een lang en saai weekeind word het denk ik. Ik wou dat ik eens met weekendverlof of zo mocht...Lekker een heel weekeind weg, in mijn eigen bed slapen, heerlijk zou dat zijn!...

Eigenlijk is er weinig nieuws aan de horizon. Mijn eigen arts is er niet en dus gebeurd er ook eigenlijk niks. Misschien dat er vandaag een dienstdoende dok langs komt. De schimmel in mijn mond is weer terug. Dat verbaasd me niet, want steeds als de anti-schimmelmiddelen samen tegelijk gestopt worden komt het terug. Maar omdat ik zo misselijk bleef wilde ze het toch weer proberen. En zie hier het resultaat. Nog steeds met vlagen misselijk en nu kan ik ook nog eens bijna niet meer eten of drinken omdat alles zo zeer doet. Dus ik hoop dat ze die medicatie terug willen geven. Maar dat zal niet. sowieso niet allebei tegelijk. Meestal word er eerst 1 geprobeerd en als dan na een week blijkt dat het toch niet genoeg is komt de andere er weer bij. Omdat ze het wéér willen probeeeeeeeeren. Pppfff, vast goed bedoeld allemaal, maar als nou toch al 100 keer gebleken is dat iets niet kan, wáárom moet en zal het dan toch weer een 101e keer geprobeerd worden!? Hoop dat ik überhaupt iets krijg, dat het niet eerst onderzocht en gekweekt of zo moet worden, want dan duurt het al bijna een week voor ik ook maar 1 ding terug krijg. Maar goed, we zullen het wel zien. Geen idee wie er dienst heeft. Geen idee ook of ze langs komen of dat de verpleging het af gaat handelen. Ik merk het vanzelf.... Verder alles rustig hoor. Nog steeds behoorlijk pijn, en vanaf vanmorgen ook weer enorm stijf, spierpijn, moe etc. Ik weet niet waar van, voel me verder niet ziek of zo, dus zal morgen wel weer over zijn, haha!

1 opmerking:

  1. Heey daar was dan weer even.
    Lekker even weggeweest beter hoor.
    Volgende week ook lekker voor jezelf kiezen hor.
    Je hoeft je echt niet in allerlei bochten te vringen. Komt goed! Alvast veel plezier bij paul, echt leuk dat je weer lekker avondjes weg gaat! Als 1 het verdient bij jij dat!!!! dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen