woensdag 1 februari 2012

Ziekenhuis dag 213

Misschien is het omdat het de 200 en 13de dag is...

Misschien is het gewoon omdat niemand het weet......

Misschien is het om maar weer iets gedaan te hebben...

Ik weet het niet.

Vandaag was het natuurlijk groot overleg. Dus net was de zaalarts hier met nieuws. De 2 sputumkweken zijn tot nu toe schoon. Dus dat is wel mooi. De derde is nog steeds niet gelukt omdat ik eigenlijk geen sputum heb de laatste dagen. Toen kwamen ze op de urine kweken. De ene bact was er uit en nu zit er een volgende. Dus dat worden weer nieuwe kweken om te kijken of het wel écht zo is. Verder willen ze in de medicatie gaan snijden omdat ik steeds maar zo misselijk blijf. En daar word ik zo moe van. Ik gebruik alles al zo lang, ik word daar niet misselijk van. En nog belangrijker. Ik kan niet zonder. Ik heb het al ZO vaak uitgelegd. ZO vaak is het ook al geprobeerd en net zo vaak gebleken dat het niet werkte. En nu gaan we het dus WEER proberen. Alle anti-schimmel middelen worden gestopt. Kwestie van tijd voordat ik dus wéér een mond vol schimmel heb. Verder de codeïne voor de nacht ook. Fijn. Ik word iedere nacht rond 3 uur wakker van de kriebelhoest omdat ze dan uitgewerkt zijn. Dan lig ik vervolgens tot 4 uur te blaffen voordat de volgende dosis helpt. Niks anders houd mijn kriebel tegen. Geen drinken, geen drankje, geen snoepje, niks. En nu krijg ik ze dus helemaal niet meer omdat ik er misselijk van zou worden. Ja hoor. Maar al mijn argumenten maakte niet uit, het moest en het zal zo, en is vast goed bedoeld van ze, maar ik kan ze nu alvast voorspellen dat het niet gaat werken... Waarom word er toch NOOIT eens naar mij geluisterd.....

2 opmerkingen:

  1. Balen meissie, misschien valt het mee? kom snel weer bij je langs, lijkt me gezellig, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo daar ja dat weet ik ook niet waarom ze niet luisteren. Gebruik je ook nog pijn medicatie ???? daar kan en wordt je ook vaak misselijk van he . je kan misschien wat proberen om de dag of en kijken of het lukt . want je moet geen pijn hebben he. misschien wordt je gewoon beroerd van dat \Zh ha ha . je moet snel weg daar , ik denk dat dat het beste is. maar ja het moet wel lukken he . nou gr van ons uit dordt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen