donderdag 2 februari 2012

Ziekenhuis dag 214

Alweer een nieuwe dag in ziekenhuisland. Er is tot nu toe nog niet zo veel gebeurd. Behalve de schoonmaakster heb ik niemand gezien. Vannacht zoals verwacht veel gehoest, maar tussendoor toch nog wat geslapen. Verder gaat alles zijn gangetje. Niet echt beter, ook niet slechter. Dus dat ik wel (een beetje) stabiel. Als ik mijn eigen longarts zie zal ik haar eens vragen wanneer ze weer contact op wil gaan nemen met Groningen. Ik wil eigenlijk wel dat de behandeling snel gedaan word, dan kunnen we daarna tenminste verder. Beter of niet, dat is het dan gewoon. Dan kan ik gaan revalideren. Of niet. Dat ligt er maar net aan hoe het allemaal loopt, misschien ga ik hier vandaan gewoon naar huis en vanuit daar naar een eigen huis. Of hier vandaag gelijk naar een focuswoninig. Eigenlijk heb ik dat veel liever dan eerst revalideren. Ik wil nu eindelijk eens mijn eigen plekje en een beetje mijn eigen leven op orde krijgen. Ik ben 25, dat word de hoogste tijd. Heb echt zin om er achter aan te gaan, dus het komt wel goed. Alleen al het geregel met instanties ed zie ik wel tegenop, want er moet zoveel gebeuren....Ook met evt zorg die ik waarschijnlijk wel nodig zal hebben. Hoe en wat we dat allemaal in het vat moeten gaan gieten en hoe ik dat zou moeten regelen weet ik allemaal nog niet. Maar dan zien we allemaal wel. Een huisje op zich is niet zo moeilijk. Ik sta al vanaf mijn 18e ingeschreven en heb dus een hoop 'puten' gespaard waardoor ik waarschijnlijk wel vaak als een van de eerste de keus heb of ik een huis wel of niet neem. Maar ik heb niet zulke hoge eisen, dus dat komt vast snel goed. Hoop dit jaar oud en nieuw in mijn eigen huisje te vieren!

3 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    Die laatste zin: dat gun ik je echt! zou k super gaaf voor je vinden! en k hoop ook dat je gauw naar Groningen kunt!
    Hiervandaan denk ik veel aan je!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hallo ja dat is zeker leuk en hou dit vast , dan komt het goed . Ik weet het zeker . verder hier alles rustig. gr uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Dat zou zou super zijn. Het heeft nu lang genoeg geduurd en iets voor jezelf is heerlijk.
    Hoop dat je snel naar Groningen mag.
    Slaap lekker en vooral niet teveel hoesten als het even kan. Een nachtje goed slapen zou niet gek zijn.
    liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen