zaterdag 4 februari 2012

Ziekenhuis dag 216

En dan is het alweer weekeind! En wat voor weekeind, haha, wat een weertje! Het ziet er zoooo lekker uit! Ik hou van de winter. Tenminste, van deze winter, van sneeuw, kou, zon en ijs. Heerlijk!! Hier binnen vandaag is het als je de sneeuw weg denkt net zomer, haha!


Hier binnen is alles rustig. Als ik ook een beetje rustig bijf gaat mijn eigen dok maandag contact opnemen met Groningen om me in te laten plannen. En dan hoop ik maar dat ze dat binnen 2 a 3 weken doen. Dan kunnen we daarna tenminste verder met alles...


Verder dus alles rustig. Het blijft allemaal een beetje hangen, ben niet heel ziek, maar ook niet lekker. De ene dag gaat het wat beter en de dag erna weer slechter. Het wil maar niet echt doorbreken en heel slecht worden, maar echt opknappen doe ik ook niet. Heel irritand, maar ja...

Als alles rustig blijft schrijf ik  morgen geen blog. Zeker in het weekeind gebeurd er weinig hier... Dus ik zou zeggen, tot maandag!

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Ben ik weer,ja zie er lekker uit he achter het glas....voor mij hoeft het niet hoor.Hoop dat je volgende week wat hoort over Groningen,nu schiet het niet op he,ik ga vandaag ook tutten hoor...en de rest van de weken,ben ook niet echt ziek maar een beetje raar/onzeker allemaal,maar dat zal wel weer overgaan,nou joh hou je taai,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,
    Eerst bedankt voor jullie kaart. Het is inderdaad prachtig winter weer.
    Pim en Jaap heel de dag buiten geweest Schaatsen, sneeuwballen gooien,sleeën enz. Hoop dat je gauw een oproep krijgt voor Groningen.
    Slaap lekker maar dat doe je waarschijnlijk al want je ziet wel ik ben weer laat.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, welterusten, we lezen je morgen weer. X Marcel

    BeantwoordenVerwijderen