donderdag 10 februari 2011

Thuis dag 2

Oooohhhhhh......


Ik heb me een spierpijn! Pppffff, komt van de trap. Normaal kan ik het zh nog een soort van minimaal beetje aan spierkracht opbouwen voor ik weg ga, maar dat was er nu niet echt van gekomen. Naja, geeft niet, gaat wel weer over. Ik héb ze in ieder geval nog, spieren, haha!


Verder vandaag beetje gammel. Moe, keelpijn, hoesterig. Niet ziek, gewoon, bah, niks eigenlijk. Dus vandaag word nog meer een bank-hang-dag dan gisteren ;-)


Ik.
Doe.
Vandaag.
He-le-maal.
Niks!

2 opmerkingen:

  1. hallo niet te lang bankhangen he.
    probeer wat te doen wat mogelijk is he , zeepkettingen ha ha
    maar wel fijn dat je weer lekker slaap. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Hoop dat je gisteren toch een goede dag hebt gehad ondanks dat je een beetje gammel was. Ging het vandaag al beter of was het nog het zelfde.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen