vrijdag 1 juni 2012

Thuis dag 3

Daar ben ik weer even. Gisteren een blogdagje overgeslagen omdat ik weinig nieuws had. Nog steeds eigenlijk. Ik slaap vooral veel, ik blijf erg moe en futloos. Met mijn longen gaat het redelijk. Niet slechter, maar ook niet heel veel beter. Maar goed, niet slechter is ook al even goed. Als het zo blijft ga ik van het weekeind de prednison een beetje afbouwen. Met stapjes van 5 mg. De huisarts denkt dat dat beter is, dus dan doen we dat maar. Verder geen veranderingen of bijzonderheden. Het weekeind schrijf ik als het zo blijft gaan geen blog... Het heeft gewoon wat tijd nodig allemaal om te herstellen.... Dus... Tot maandag!

@ A-M; Gezellig hoor, als je / jullie een keer langs komen... Alleen wel (een paar dagen) van te voren af spreken als je wil..)

1 opmerking:

  1. Hey Ilse
    Lekker veel rusten en hopen dat het allemaal snel wat beter gaat,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen