vrijdag 29 juni 2012

Thuis dag 9

Hoi Allemaal!

Hier weer eens een berichtje van mij. Gisteren een blogdagje over geslagen omdat er weing veranderd. Alles gaat een beetje door zoals het is. De vermoeidheid en de pijn blijven; ik zit niet echt lekker in mijn vel. Maar als je vergelijkt met hoe het kan zijn heb ik geen klagen. Dus dat doe ik ook niet, haha!! ;-) Verder alles rustig. Vanmiddag bezoek gehad van Christa, dat was heel lang geleden, dus dat was wel even gezellig...Niets bijzonders gedaan, en voor het weekeind ook weinig gepland staan. Vogende week is een beetje gekke week, maandagavond een oud klasgenootje met haar moeder op de koffie, woensdag naar saturday night fever en volgend weekeind een verjaardag... Dusss, genoeg op de planning, nu even rustig aan doen en hopen dat ook de pijn en vermoeidheid vanzelf beter worden. Meestal duurt dat een tijdje en dan ineens is het in 2 dagen over. Dus ik hoop dat dat snel gebeurd. Zo lang er niets bijzonder is schrijf ik niet meer iedere dag. Ik schrjif toch iedere dag hetzelfde. Dus het zal 2 á 3 keer in de week zijn dat er een nieuw berichtje van me verschijnt. En natuurlijk als er nieuws is!

Tot volgende week!

1 opmerking:

  1. Hey Ilse
    Zien elkaar snel,op diezelfde verjaardag ws,ha,ha,hou je taai,gezellig weekend,ik heb een druk werkweekend,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen