dinsdag 26 juni 2012

Thuis dag 6

Jaaaaa!! Vandaag is een positievere blog hoor!! Mijn buikpijn is zo goed als verdwenen, gelukkig maar!! Want het was écht niet te doen, zó veel pijn had ik eens...Het is nog niet helemaal weg, maar ik denk dat ik het ergste nu wel gehad heb... Gisteren heb ik niks gedaan, letterlijk heel de dag geslapen. De huisarts kon er gistermiddag niks anders van maken dan buikgriep. Ik hoop dat ik nu ook echt het ergste heb gehad, want als ik iets waardeloos vind is het wel misselijk zijn en overgeven. Goh, wat kan je daar beroerd van zijn. En dan die pijn erbij! Ik wist gewoon echt niet hoe ik moest liggen, zitten, etc, vreselijk. Maar hopelijk hebben we die episode ook weer gehad. Nu nog de vermoeidheid kwijt zien te raken en dan eindelijk het normale leven weer eens oppakken. Ik hoop dat Groningen ook een beetje opschiet, want dan kunnen we verder met alles. Maar voor nu eerst maar een beetje aansterken. Voorlopig is bijna alles me nog te veel, dus ik ga nu lekker mijn bedje in, haha!! Maar ik lijk de opwaartse spiraal weer gevonden te hebben, zuurstof is een liter naar beneden, prednison is 5 mg af, buikpijn is (zo goed als) over, dus we zijn op de goede weg. Ik ben van plan mooi zo door te gaan! Morgenochtend komt ein-de-lijk mijn vriendin eens langs. Zaterdagavond kwamen we er achter dat we toch wel erg veel te bespreken hadden, haha! Dus dat doen we maar gelijk, want je weet het maar nooit bij mij. Zo ben ik er, en zo zit ik weer in Rotterdam. Al ben ik dat voorlopig even niet van plan. Ik wil nu wel eens echte stappen vooruit gaan maken!

2 opmerkingen:

  1. Hallo daar ben te horen dat je buikpijn zo goed als weg is , nu inderdaad wat je schrijf de rest ook . komt goed gr uit dordt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal blij dat je weer in de lift zit, met alles: buik, pred, O2 etc! fijn hoor!! Houden zo :-)
    Veel plezier met je vriendin morgen,heerlijk om weer bij te kunnen kletsen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen