woensdag 6 juni 2012

Thuis dag 8

Vannacht is een gebleken waarom ik de afgelopen week maar zo moe bleef en waarom ik zo'n pijn bleef houden rechts. Vanmorgen was het raak, keelpijn, opgezette klieren, longen vol vies groen slijm, alles stijf en nóg meer pijn bij het ademen. In de loop van de dag steeds minder lucht, misselijk, het is zeker dat het weer raak is. Ik probeer het met een hoop extra pilletjes, pufjes en spraytjes thuis te redden. Ik zie het echt niet zitten weer terug te gaan naar dat rotziekenhuis. Ik heb er Zo géén zin in. Dus ik ga het zo lang mogelijk uitstellen en hopen dat ik het red thuis...

5 opmerkingen:

  1. Ach meid, wat een naar nieuws weer..k hoop met je mee dat alle pilletjes en andere stuff je gaat helpen om het thuis te redden, dat gun ik je!!
    dikke kus en liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ilse,

    Ik zal voor je duimen dat je het red om thuis te blijven......

    Sterkte en liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    we duimen dat je het vol hou om thuis te blijven. gr uit dordt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse, balen, kom op ik hoop dat je er niet voor weg hoeft! Sterkte in ieder geval. Wij gaan de beloofde paar daagjes naar Parijs voor 12,5 jarig huw feest! Blijf je volgen hoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ilse
    Oh jeetje dat is veel te snel hoor,je bent net thuis,hoop dat jezelf snel alles onder controle krijgt,denk aan je,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen