vrijdag 27 juli 2012

Ziekenhuis dag 10 I.C dag 3

Vanaf het moment gistermiddag dat Ilse wakker is geworden en de beademing is gestopt gaat het redelijk met haar. Ze heeft alleen problemen met haar r. voet, hier zit geen gevoel in en ze kan hem niet bewegen en ze weet een hoop dingen niet meer, ze zit in haar verhaal er soms flink naast als ze wat verteld. Het kan van alle slaapmedicatie komen, we wachten het maar even af. Het plan is wel als het allemaal zo blijft gaan dat ze eind vd middag terug gaat naar de longafdeling hier in Groningen. We gaan dan verder kijken wat we gaan doen en wat hun nog van plan zijn te gaan doen. We zijn er samen helemaal klaar mee, dit alles is voor niets geweest en heeft veel energie gekost voor Ilse, terwijl er geen behandeling of plan is uitgevoerd.  We wachten vandaag maar even af morgen weer een nieuwe dag. Heb ILse alle smsjes laten lezen die naar mij waren gestuurd voor haar/ons en ze vond dit erg lief van iedereen, namens haar ook iedereen bedankt daarvoor.  Dittie

2 opmerkingen:

  1. heey

    Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, maar ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meeleef. Ik vind het fijn dat ik zo toch op de hoogte kan blijven van hoe het gaat.
    Ik hoop dat de komende dagen wat meer goeds brengen. Heel veel sterkte allebei!

    veel liefs en een dikke knuffel Iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve jullie
    Hoop maar snel dat het wat beter gaat,heb je lekker geslapen in het z-huis bed Dittie? Toch wel fijn even samen denk ik,hou jullie taai he,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen