zondag 8 juli 2012

thuis dag 18

Zo, het is de hoogste tijd voor weer eens een nieuwe blog. De dagen vliegen boorbij. We zijn behoorlijk druk met alle voorbereidingen, de spulen in pakken, dingen die mee moeten nog kopen, alles regelen, van het hotel voor mijn moeder tot de mediactie. Alles moet ineens wel erg snel gedaan worden, maar goed, het gaat wel lukken hoor. Ben alleen een beetje moe, maar verder gaat alles goed. De komende week mijn kleren en pyjama's uitzoeken, en natuurlijk die van mijn moeder ook. We hebben geen idee hoelang de opname gaat duren. Ik hoop niet te lang, ik wil zo snel mogelijk weer naar huis. Maar niemand durft ongeveer een termijn te geven dat we daar zijn, dus we nemen maar genoeg mee. Ik ga zelf uit van niet meer dan 2 weken, maar je, de vorige keer had ik ook niet verwacht dat ik 7 weken weg zou zijn.... We zien het wel....

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,

    Vandaag wat blogjes gelezen.....ik liep een beetje achter.
    Goed zeg, dat je naar Groningen mag......hopelijk gaat het inderdaad deze keer sneller.
    Ook fijn om te lezen dat het beter met je gaat, dat moet nu maar eens zo blijven.....en natuurlijk nog verder bergopwaarts.
    Ik ben klaar met mijn behandelingen en alles is goed....ik moet het nu een plekje gaan geven.
    Sterkte met inpakken...is toch weer een lastige klus.....en succes in Groningen!!!!
    Liefs, Wanda en de groeten van de mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden dit is even voor mij het laatste schrijven . zet hem op daar in groningen en snel terug komen he . ik zag je gister ik vond je er goed uit zien , maar ja dat is uiterlijk he . we gaan er voor .
    Laat je ma ook voorzichtig doen met de knieen . ik hoor van jullie of jullie van mij gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ilse,ik wil je veel ,ja sterkte,wensen in groningen.hoorde van nel dat je er goed uitzag!!nog even goed aansterken en dan kan je de behandeling goed aan.groetjes van sandra en een dikke knuf ook voor mama.
    Ps leuk die kaart die jullie naar de merwelanden gestuurd hebben!doeg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse
    Ja nu aftellen en naar Groningen,hoop dat er deze week niets tussen komt,succes jullie met alles regelen,pakken enz,zien elkaar nog wel,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey,
    wel fijn zeg eindelijk naar Groningen.
    Hopen dat het allemaal niet te lang duurt!
    Lastig dat het allemaal zo onzeker is, maar ja wel de
    laatste keer.
    Daar gaan we maar van uit toch.

    succes met alles deze dagen, als ik iets voor je kan doen
    spullen voor je moet halen bij de winkels of iets anders.
    Laat het me weten!

    liefs en een dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilse,
    Inmiddels alweer een paar dagen na je laatste blog. Ik hoop dat het nog steeds redelijk gaat met je. Groningen komt nu dichtbij. Fijn als het zover is. Alvast heel veel sterkte en hopen je snel weer te zien als je terug bent. Het was gezellig vorige week. Zijn we niet te lang gebleven?
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen