dinsdag 3 juli 2012

Thuis dag 13

Daar ben ik toch nog even...

Want ik kreeg gisteren belangrijk nieuws!!

Ik mag over twee weken, dus 16 Juli naar Groningen toe! Jeeeej!! Eindelijk!! Ik hoop echt dat dit de laatste behandeling is en dat we als ik daar van ben opgeknapt eindelijk eens verder kunnen!!

Dus dat is heel fijn!! Deze week alles even kortsluiten met mijn eigen longarts en de artsen daar. Als het goed gaat mag ik vanaf huis daar naar toe, dus dat is fijn, maar dat heb ik nog nooit gedaan natuurlijk. Dus dat is wel even nieuw, ik weet bv niet of ik gelijk naar de afdeling kan of dat ik me eerst ergens moet laten inschrijven, zulke dingen allemaal. Ik ga er van uit dat ik, zodra het kan, terug word gebracht naar Rotterdam. Het liefst blijf ik daar zo kort mogelijk, want het is gewoon lastig, voor iedereen. Ik hoop eigenlijk gewoon dat alles goed gaat, dat ik misschien nog een paar dagen ik Rotterdam moet liggen, maar dan al snel weer lekker naar huis kan. Ik ben niet van plan er weer 2 maanden over te doen voor ik opgeknapt ben, haha!! Dus deze week alles met de ziekenhuizen rond maken, volende week inpakken en dan weg....

Als er nog mensen zijn die voor die tijd nog langs willen komen graag even bellen of smsen voor een afspraak, want het worden rommelige en drukke weken voor ons....

Doei!

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Dat is mooi nieuws voor jou,eindelijk....maar eigenlijk had ik me erop verheugd om dit jaar wel met z,n allen naar de markt te gaan op 25 juli,ha ha maar dat doen we dan wel volgend jaar.....hopen dat het nu wel doorgaat,ik zie je het weekend he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo dat is goed nieuws , en ja inderdaad daar niet te lang blijven hoor . verder hier alles rustig , ik zie je snel .
    gr uit dordt xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Ilse,
    Dat is goed nieuws. Tot morgen dan praten we bij.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow meid, dat is goed nieuws!!!! Hopelijk branden ze meteen je bact. weg :) Hopelijk doet t je goed deze laatste keer en verloopt t zoals je hoopt!! zal aan je denken hoor de 16e!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat een goed nieuws!
    Super! Liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen