woensdag 7 maart 2012

Ziekenhuis dag 248

Even een korte update. Ik ben gisteravond, of eigenlijk vannacht toch nog gegaan voor die port-a-cath. Kwart over tien ging ik wel en rond 1 uur was ik terug. Op zich alles goed gegaan, heb er niks van gemerkt, dus dat is heel fijn! Nu is het wel wat gevoelig en dik, maar dat trekt wel weg. Straks de laatste spullen inpakken en dan kan ik in principe op naar huis. Alleen moet de picclijn er nog even uit gehaald worden. Dat moet een arts doen en het is natuurlijk woensdag... Maar ik ga niet wachten tot na het overleg, als ik weg mag ga ik. Dan haal ik hem er zelf wel uit haha! Verder alles rustig, ik ga nog wat opruimen en zo, want het gaat allemaal niet zo snel, haha! Op naar huis, tot later!

@ Iedereen; Veel van jullie hebben in de planning om mij thuis op te komen zoeken. Dat vind ik gezellig, maar alsjeblieft wel van te voren even bellen of smsen met mij of mijn moeder of het wel uit komt; en niet spontaan als 'verrassing' op de stoep staan... Ook niet om te helpen of iets dergelijks. Het is hartstikke lief bedoeld allemaal, maar als we hulp nodig hebben vragen we er wel om, echt! De bedoeling is dat ik alleen in uiterste gevallen terug ga naar het ziekenhuis, dus jullie hebben allemaal alle tijd om langs te komen. De kans dat we hierdoor een afspraak af moeten zeggen of helemaal niet kunnen maken word door het lange thuis blijven wel wat groter. Als ik erg benauwd ben en bijna niet kan praten is bezoek voor mij alleen maar lastig en voor jullie ook niet gezellig...We proberen het zo goed mogelijk te verdelen, zodat ik ook mijn rustmomenten kan nemen en hopelijk, zo langzaam aan, thuis misschien weer wat sterker word. Ik weet nu al dat het (zeker de eerste dagen/weken) enorm vermoeiend gaat zijn, maar dat maakt niks uit, ik heb het er graag voor over!

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    JEEEEEE lekker naar huis...daar sta je bedje klaar,zien elkaar snel,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tot snel.dikke kus van ons JWDB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo fijn dat je thuis bent , doe inderdaad rustig aan , ik lees je bloq wel , en als je een tijdje thuis ben bel of sms ik wel .
    Gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa eindelijk naar huis, doe rustig aan en ik hoop dat het lang goed blijft gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Heerlijk dat het eindelijk zover is en dat het thuis maar heel goed mag gaan.Dat zal wel genieten ijn lekker in je eigen bed.
    Lieve groetjes van ons allemaal.
    A-M

    BeantwoordenVerwijderen