donderdag 1 maart 2012

Ziekenhuis dag 242

Gisteren vroeg ik:
Kan de ab niet in pillen? Nee.
Kan ik niet met infuus naar huis? Nee.
Kan hij dan geen 24 uur lopen, want anders is het 's nachtes wel erg vervelend. Nee, zoek het maar op.

En omdat inmiddels ook zo mijn contacten heb, héb ik het uitgezocht en blijkt het alle 3 WEL te kunnen. Dus daar ga ik het eens over hebben. Geef me dan pillen maar er weg ben ik. Kan word gek in dit hok, verveel me, slaap slecht en dan die continue pijn. Ik ben er helemaal klaar mee. Hun mogen ook hun plan per dag weizigen dus dan mag ik dan ook.... benieuwd wat eruik komt.. Horen jullie later!

3 opmerkingen:

  1. k Ben benieuwd meid wat t wordt! k Hoop zó voor je dat echt zo snel mogelijk weg kan!! Sterkte met alles discussies etc!!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Ben benieuwd....doe je best,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo doe je wel rustig aan , we snappen het allemaal maar daar denk ik niet . gr uit dordt xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen