maandag 5 maart 2012

Ziekenhuis dag 246

Is het je wel eens opgevallen dat als je iets graag wilt het heel lang duurt voor het zover lijkt te zijn?

Terwijl als je ergens tegenop ziet de tijd heel snel lijkt te gaan?

Bij mij in ieder geval wel. En in dat geval is het gedoe over die port-a-cath wel handig. Als ik daar aan denk is het vast heel snel woensdag of donderdag. Dus wat dat betreft is het eigenlijk wel handig dat dat (als het goed is) samen gaat met mijn ontslag. Vandaag is mijn eigen arts er weer, dus misschien worden alle plannen wel omgegooid. Geen idee. We zien wel.. Verder weinig nuttigs te melden eigenlijk. Rustig weekeind gehad, niks bijzonders. Gewoon maar de tijd uitzitten en afwachten. Hoop dat er straks wat meer duidelijk word als de artsen komen. Maar ik verwacht er eigenlijk weinig van zo op de maandagochtend. Maar goed, je weet nooit he, we zien wel.....

6 opmerkingen:

  1. ha meid, herkenbaar ja :-) Hoop voor je dat de tijd snel gaat, want dan ben je gauw thuis :-)
    Liefs uit Davos waar t nu weer sneeuwt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Hoop dat je arts met goed nieuws komt...snel donderdag worden,voor mij niet ha ha maar voor jou wel,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse
    Hopelijk heb je goed nieuws gehad van de arts en is het vlug zover dat je naar huis mag. Wat zal dat fijn zijn! Misschien krijg ik jouw bed wel, ik mag deze week ook nog komen logeren. Er is nu geen bed meer over volgens dr.B. Ik wacht maar af.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey meis, ik vond het heel gezellig zondag.
    Ben je er erg moe van?
    Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt en lekker
    even naar huis kan!

    dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meis nou het is bijna zover hiep hoi. gr uit Dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilse,
    Zo ik ben er weer.
    Ik hoop dat het gauw donderdag voor je is en dat je lekker naar huis mag. Sterkte nog even. Groetjes ook voor je moeder.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen