donderdag 15 maart 2012

Thuis dag 8

Daar ben ik weer! Gisteren een rustig dagje gehad. Gistermiddag vooral heel de middag op bed gelegen en natuurlijk een bezoekje gehad van de huisarts die nog steeds iedere dag komt. Gisterochtend ben ik bij mijn vriendin wezen kijken.... En het waren zulke schatjes!! Kijk;





Van Stan hebben we wat meer foto's. Die was wat groter en steviger, of nou ja, 47 centimeter en zo'n 2,5 kg, haha! Maar toch, Isah is kleiner, lichter en lag apart omdat die wat problemen had met haar glucose, dus die heeft een infuusje. Maar het gaat de goede kant op met haar, gelukkig. Ze zijn ZO lief, schattig en vooral klein! Ongelooflijk van die kleine mini-mensjes! Dus dat was even gezellig!

Vandaag doe ik weinig. Vanochtend langzaam op gang gekomen. Zo meteen eten en dan mijn bed weer in. Ik blijf maar zo moe en duizelig. Misschien door mijn lage HB. toen ik met ontslag ging had ik een waarde waar ik normaal bloed voor zou krijgen, maar omdat ik weg ging verwachtte ze dat het wel vanzelf beter zou worden... Nou ja, we zien wel, als het niet beter word moet er als ik op de poli ben volgende maand misschien even bloed geprikt worden. Mijn port-a-cath moet dan toch doorgespoten worden omdat hij anders dicht zit. En als het goed is kan je daar niet alleen wat in spuiten, maar ook bloed uithalen.... Maar zover is het nog niet, we zien wel, Ik heb nog zo'n twee weken de tijd... Ik wil het ook gewoon allemaal te snel. Ik heb bijns 9 maanden in het zh gelegen en wil nu gelijk alles weer kunnen en doen. En dat lukt niet. Dat valt wel tegen, maar is niet gek natuurlijk... Dus ik moet denk ik gewoon wat meer geduld hebben en goed naar mijn lichaam luisteren. Hopelijk kan ik dan de komende weken of liever maanden thuis blijven...

3 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schatjes!! Echt leuk een tweeling! Fijn dat je al kon gaan kijken. Ook leuk om eens op bezoek te gaan in t ziekenhuis, ipv er zelf te liggen :-) 'Slechts op bezoek' zeg maar!
    Hopelijk word je gauw wat fitter...
    Liefs
    Jorine
    PS hoe ist met je beademingsmachientje??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Ja joh rustig aan he,je moet niet te snel willen anders valt het straks allemaal weer tegen....dus idd goed naar je lichaam luisteren,gewoon alles op zn dooie sloffies,je heb de tijd...Hou je taai he,dikke kus
    Jessica van harte gefeliciteerd met jullie koningskoppel,gr liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meis ja wat een leuke /mooie kindjes.
    Moet ik jou een lekkere grote biefstuk sturen, met ui en champignons. dat is goed voor je bloed.
    Ik hoor het wel Gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen