zondag 11 maart 2012

Thuis dag 4

WOW! Waaaaahaahaaaahaaaaaaaaa!! Het was gisteravond ZÓ leuk!! Mooie voorstelling en uiteraard ge-meet met René! En hij was zo aardig! En spontaan! En leuk! En rustig. En lief!. en..en..en...... Naja, het was gewoon super leuk! De man die ik al zo lang volg en al zo lang zo goed vind en zooooooo graag een keer wilde ontmoeten stond ineens voor me! En hij was zo leuk! Nog meer dan ik me voorgesteld of gehoopt had! Even kort gepraat, foto's gemaakt (op het toneel, haha!) en.... Tsja.... Kan het niet uitleggen eigenlijk, het was gewoon ge-wel-dig! Genoeg positieve energie voor de komende weken en mocht ik weer naar het zh moeten -waar we niet naar streven!-.... Neem ik gewoon een grote foto mee, kan ik er ook daar weer wel even tegenaan! Kijk maar hoe leuk het was!..... (zuurstof voor de foto uiteraard even uit gedaan! ;-)







Verder vandaag een rustig dagje. De huisarts was gisteren nog hier, die komt vandaag weer.... Of als hij weg moest zou hij bellen en morgen weer komen. We zien wel. Ik ben niet zo fit. Heeft niks met gisteravond te maken, ben al 2 dagen niet zo fit. Moe, fijn en snel buiten adem. Maar de zuurstof staat voor mij relatief laag, dus daar kunnen we evt nog wat mee spelen. Verder niks bijzonders hoor, geen voortekenen van een crisis of zo, maar gewoon. Niet fit. Dus ik ga vandaag lekker heel de dag in mijn bed nagenieten van gisteren met de foto's en herinneringen van gisteren. Dan gaat het morgen vast een stuk beter! Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Dat ziet er goed uit,fijn dat je genoten heb,vandaag lekker nagenieten,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden , wat fijn dat het zo leuk was. ja inderdaad hij is leuk. goed dat je genoten hebt. geniet maar lekker na . gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoende hij je nou recht op de mond??? You go girl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Serieus, zit je nou te zoenen met die gast!, waaaaahaha way to go girl!

    Yeeeyyy ben zo blij voor je dat je zo'n fijne avond hebt gehad!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo leuk was. Hij ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
    Nou lekker nagenieten maar.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen