woensdag 22 september 2010

Woensdag -> Polidag!

Oooww jee, het is alweer 3 dagen geleden dat ik mijn blog heb bijgehouden...... schandalig!! Had er de afgelopen geen zin in, of beter gezegd geen tijd voor. Was niet lekker (= benauwd) en dan duurt ALLES 3 x zo lang als normaal, dus dan kom je nogal eens tijd (en slaap) tekort....Die tijd komt hier wel goed, maar slaap.....hhhmmmm :-@

Maar goed, vandaag hou ik het ook kort. Het was dus polidagvandaag. Kut. Want ik ben opgenomen. Toplongfunctie had ik. Wel toplaag dan (dat klinkt niet helemaal nederlands, haha) Hij was nog maar 17%. En omdat ik dat heus wel voel (maar gewoon niet wil weten) waren we al wel van uit gegaan, dus alle spullen al klaar gezet maar toch..... Ik lig weer gezellig op mijn oude vertrouwde kamer 105, bed 1 dit keer, recht tegenover het bed waar ik de vorige keer 10 weken lag. Een kijken of dicht uitzicht beter is.....Maar daar ga ik geen 10 weken over doen hoor, heb het al gezien; NOT!!

Hou het voor nu hier bij, ben moe. Wacht nog op een oproep van de aneshesie voor een infuus of een lange lijn of een picc lijn, dat is nog niet zeker..... We zien wel, hoop dat ze een beetje opschieten, het kan maar gebeurd zijn!.....

1 opmerking:

  1. hoi Ilse,hoop dat je een beetje geslapen hebt,sterkte groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen