zaterdag 4 september 2010

Thuis weekeind 1

Ok, tot nu toe heb er zo'n 1,5 uur over gedaan om dit stukje te schrijven..... Daar word ik op zich zeg maar niet zo heel vrolijk van...... Mijn vaste computer denkt dat hij na 3 maanden rust nu het recht heeft om heel, heeeeeel langzaam op te strarten, dan allerlei foutmeldingen te geven, vast te lopen om vervolgens het hele circus weer opnieuw te beginnen!..... Yep, en daar zit je dan, naar een scherm te staren waar niks op gebeurd.... Maar geduldig als ik ben heb ik ook mijn computer weel heel relax laten wennen aan mijn terugkeer en heb ik hem plechtig beloofd nooit meer zo lang weg te blijven. Hij heeft op zijn beurt beloofd er nooit meer zo lang over te doen om op te starten. Ok, afgesproken. Ben benieuwd wie zijn belofte als eerste breekt, haha!

Mijn eerste weekeindje weer thuis sinds 3 maanden. Tsja, eigenlijk net als alle andere dagen. Gisteren een 'blogdagje' overgeslagen. Maak verder niet zo heel veel mee. Mijn benen voelen nog steeds als lood en ik tril als een junk die iets te kort komt.... Ach, zal wel weer over gaan. Vandaag stukje in mijn auto gereden, zelfs op de snelweg, jaaaaaaaa, stoer van mij he, haha! Ook dat moet je een beetje bijhouden he?! Ging goed, vond het leuk, zonder schade terug gekomen en mijn auto doet het nog, yyyeeeeeeey! Haha, wat een onzin, het gaat echt nergens over! Morgen zondag. Rustdag. Zeker in Alblas. Bah. Saai. Naja, heb ik alle tijd om na te denken wat ik morgen eens ga schrijven!.......

1 opmerking:

  1. Hee meis,

    Ook ik had ruzie met mn laptop, die gaf bij het intikken van deze link continu foutmeldingen. Drie dagen achter elkaar, en nu doet ie het ineens wel. Heel vreemd. Misschien ook een virusje opgelopen tijdens zijn verblijf in het door ons zo geliefde EMC....? Ik zal m eens wat Tamiflu of een soortgelijk middeltje geven (tja, mijn huisapotheekje is vrij uitgebreid;-)), wie weet laat hij dat soort rare fratsen dan voortaan.
    Het is nu 5 over 2 's nachts en ik kan niet slapen, hoest me suf en mn codeïne is op. Heel handig. Om mezelf te 'verdoven' zie ik niet zo zitten want Gerard is er niet, en dat doe ik maar niet als ik alleen ben....Dan maar hoestend achter de laptop. Kan ik gelijk hier een berichtje achterlaten. Ik zou mn weblog ook weer eens nieuw leven in moeten blazen, maar daar heb ik de lucht niet voor. Bovendien maak ik hier op die bank ook niet zo heel veel mee.

    Die loden benen waar je t over hebt, daar heb ik nog altijd last van. Ik noem t elastieken benen, zo voelt het echt vind ik. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik nog altijd de fysio niet gebeld heb, kan er toch niet komen op t moment dus dan hoef ik niet te bellen ook he? Ik zet mn Wii gewoon wat vaker aan (althans, dat is het voornemen....). Ben je nog altijd zonder O2? Ik was t gisteren allemaal zó zat (had weer een onvervalste dexa-bui) en ik had al tig keer mn nek haast gebroken over die stomme slang dus toen heb ik m uit frustratie uitgegooid. Had binnen t half uur hartkloppingen en hoofdpijn dus toch maar weer braaf dat stomme ding aangezet. Hoofdpijn was vrij snel weg, hartkloppingen komen steeds terug, maar ja, eigen schuld.

    Hoe gaat t verder? Ben je die pred nog aan t afbouwen of blijf je voorlopig op deze dosering? Slaap je nog zoveel? We moeten binnenkort maar eens kijken of we af kunnen spreken, maar dan moet eerst mn virusje van vorige week echt helemaal weg zijn, anders gaan we nog écht aan een beestjes-uitwisselings-programma beginnen!!!

    Nou meis, fijn weekend verder, 'geniet' van de rust op zondag, hier in Zwijndrecht is zondag ook een uiterst boeiende dag. Denk dat t weer een dagje dvd kijken wordt.....

    Dikke knuffel van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen