zondag 23 december 2012

Thuis dag 6

Ja, ik ben nog steeds thuis! Ik heb al een paar dagen geen blog geschreven. Eigenlijk omdat er weinig nieuws is. Ik ga gewoon lekker thuis mijn gangetjes, en heb nog een heleboel klusjes die ik moet en doen steeds maar weer uitstel, haha! Zo word het nu toch wel eens tijd om mijn agenda over te gaan schrijven voor 2013. Allemaal van die rotklusjes die ik continu laat liggen omdat er continu wel een smoesje te verzinnen is waardoor er niets van komt. Maar ik ben er nu dus toch maar aan begonnen.....

En ik kan eigenlijk wel zeggen dat het voor het eerst sinds lange tijd weer best goed gaat! Ik zit zelfs in rust zonder zuurstof! Helemaal geen slangetjes aan mjin lijf, ik weet niet waar ik ben! Het is soms gewoon vreemd om zo vrij te zijn, haha! Maar wel heerlijk natuurlijk. Ben ik de feestdagen EN thuis, EN vrij van slangetjes. Dat is dubbel zo goed, haha! Dus we vieren deze kerst heerlijk met familie en veel en lekker eten! Volgend jaar denken we weer aan de lijn, haha! Dat moet ook wel moet ik eerlijk zeggen hoor. Sinds ik thuis ben eet ik veel meer dan in het zh, maar was mijn beweging door de benauwdheid steeds minimaal. Ik was niet ziek genoeg om niets te eten (alleen af en toe flink misselijk, maar ook niet continu), maar ook niet fit genoeg om mijn conditie op de bouwen. Dus dat zette lekker aan. Tongue

De vermoeidheid en de conditie blijven dus wel een (flink) puntje. Daarbij blijf ik wel erg moe. En hoest ik sinds gisteren weer en heb ik weer wat pijntjes en slijm in mijn longen, maar we doen gewoon nog lekker even of dat niet zo is!
Nu heb ik voor 2013 heel wat goede voornemens, zoals zo lang mogelijk uit het ziekenhuis blijven. Of eigenlijk natuurlijk gewoon zo lang mogelijk goed blijven, ook thuis. Net zo goed als nu, of zelfs beter! Als dat zo is kan ik mijn medicaite af gaan bouwen, mijn conditie op gaan bouwen en daarmee hopelijk ook weer wat afvallen. En met wat minder, of eigenlijk vooral gezonder eten natuurlijk. Dus ik krijg het nog druk komend jaar, haha!

Allemaal fijne kerstdagen!

4 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Jeetje goed voornemen...afvallen...ik doe mee,lekker dat het beter gaat,houwe zo en misschien nog iets beter,ga nog ff 2 dagen werken en we zien elkaar tweede kerstdag...ha ha gaan we eten,tot dan,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Heerlijk met Kerst thuis en vooral als je je wat beter voelt.
    Inmiddels zit de eerste kerst dag er alweer op en ik hoop dat je hebt genoten en heerlijk hebt gegeten.
    Ook voor morgen een gezellige dag toegewenst.
    Lieve groeten ook voor je moeder. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meiden nou nou dat is goed allemaal , fijn dat je het weer ziet zitten en dat je je wat redelijker voelt goed hoor . ja als ik dit schrijf is de kerst voorbij nog een paar dagen ,en gelukkig die rot dagen over .
    verder hier rustig , gr uit dordt van ons. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo goed met je gaat ils!
    Lekker vrij van slangetjes :D, echt super!
    De kerst is alweer voorbij, dus rest me nu nog een fijne oudejaars avond te wensen! Ik ben bij me schoonouders, dus mocht je bij je moeder thuis oudejaarsavond vieren of bij je opa en oma, zie ik je misschien nog even. Ben super blij voor je, dat je even lekker kan genieten!
    dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen