vrijdag 20 april 2012

Thuis dag 43

Jippie!! Alweer geen gaatje gevonden door de tandarts! Hoera, is al dat poetsen, zelfs nog vlak voor ik naar de IC ging niet voor niks geweest, Haha!  Dat vond ik altijd zo vies! Als je van te voren weet dat je een dag of 3 geen tanden meer kan poetsen, moest en zal ik altijd eerst mijn tanden poetsen hoor! En met resultaat dus gelukkig!!


Hij heeft wel foto's gemaakt van die vervelende verstandskies. Die wil maar niet door komen, Al die tijd zag en voelde ik niks van die kies, maar nu irriteerd hij soms wel. Er komt nu en heel klein puntje door mijn tandvlees, en dat zit soms een beetje te vervelen. Helemaal erdoor komen kan hij niet omdat hij schuin ligt en daardoor vast zit in mijn kaak. En volgens de tandarts kunnen doordat dat kleine puntje erbuiten steekt,  bact en zo steeds opnieuw in die kaak en in miijn tandvlees gaan zitten. En daar heeft hij gelijk in, want het is best vaak ontstoken, Maar ik vind het wel even goed eigenlijk. Ik heb geen zin om mijn kies te laten trekken. Nu nog niet. Ik weet wel dat het een kéér moet, maar nu nog even nog niet hoor....Het is vroeg genoeg als ik er echt blijvend last van krijg! Toch? haha!


Verder weinig nieuws, nog steeds niet echt lekker. De zwachtels om mijn benen hebben me samen mijn mijn longen heel de nacht wakker gehouden. Mijn benen deden vreselijk pijn en jeukte, en mijn longen waren gewoon erg onrustig. (hoesten, pijn, benauwd etc.) Jullie kennen het inmiddels wel he de klachten die horen bij een dipje, haha! Vandaag veel geslapen, ga zo ook gelijk slapen, ben kapot, Ik denk dat ik daar het snelste van op knap nu en het is eigenlijk ook het enige wat ik wil op dit moment... Duuuuuuuuuuuuuuss, welterusten!! (en bij geen bijzonder nieuws of een andere reden maandag weer een nieuw blogje hoor, of dinsdag.. Want ik zou stoppen met dagelijks bloggen, haha!) Als er wel bijzondere nieuwtjes zijn zien jullie dat vanzelf eerder hier op deze blog! :) Anders begin volgende week ergens weer een praatje van mij!..


@ Miss PIGGY; Haha, wat denk je? Dan ben ik niet vergeten hoor maar het verschil tussen jou en mij op de foto was wel erg groot. haha!! Je weet wel wat ik bedoel... Zal kijken of ik hem kan verkleinen, dan staat hij later op mijn blog..misschien... haha!!

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha naaaa dat valt reuze mee! T is gewoon n heeele leuke!
    Maar ok, we'll do it your way haha!

    Dear, take care, I see you sooooon! (Oh enneuh,, gewoon doorbloggen want ik lees mee vanaf Lanzarote!!!

    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is weer goed dan , geen gaatje, dus eigenlijk is je lijf wel sterk , want je zou eigenlijk denken dat je tanden er al uit moeten vallen met al die kuren die jij gehad heb, ze zeggen dat dat slecht is voor het gebit , maar gelukkig bij jou niet . verder rustig aan daar , en doe de groetjes daar . gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen