vrijdag 27 december 2013

Thuis dag 3

Yep, ik ben weer thuis. Op kerstavond ben ik naar huis gegaan. Of dat slim was is de vraag, maar daar blijven voegde in mijn ogen weinig meer toe en dus was ik rond half 5 kerstavond thuis.

Merendeel van jullie weet inmiddels wat er speelt, gedaan en geregeld moet worden. Daar ga ik hier niet uitgebreid over vertellen.

Verder gaat het dus nog gewoon slecht. De onzekerheid van voor Groningen is terug, de continue benauwdheid, de aanvallen waarbij mijn zuurstofwaarde gevaarlijk laag word, en de pijn in en rond mijn longen des te meer. Ook de pijn in de rest van mijn lijf is nog altijd niet onder controle, al zijn we bijna een jaar verder. We kijken of we 2 zuurstofapparaten aan elkaar kunnen koppelen (of naja, de leverancier) zodat ik thuis tot 18 liter zuurstof kan krijgen ipv 9 en dus langer thuis zou kunnen blijven. Maar dat word allemaal volgend jaar. Tussen kerst en oud en nieuw krijg je niets geregeld. Afwachten dus en hopen dat ik thuis kan blijven tot na oud en nieuw. Ik heb in het zh weinig meer te zoeken vind ik. En vind de huisarts ook, dus dat is erg fijn, haha! We zien wel.....

3 opmerkingen:

  1. Heftig.....!!!!
    k Denk aan je!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Jeetje wat een gedoe toch allemaal, hopen dat je oud/nieuw thuis bent..je verzoek was vuurwerk...ha ha dus er wel bij zijn, kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse
    Hou vol he, hopelijk thuis tot in ieder geval morgen, zie je vanavond, dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen