woensdag 6 maart 2013

(zieke) Thuis dag 2

Nou hier ben ik weer even. En jawel vanaf thuis. Ik ben Maandagavond naar huis gegaan. Afgelopen Maandag was mijn eigen longarts weer terug en ze kwam rond 17.00 uur bij me langs. Van te voren had ik haar al een lange mail gestuurd over hoe het deze opname allemaal gelopen was. Ze was erg boos dat er niets met mijn port a cath was gedaan, er had al lang een chirurg ingelicht moeten worden. Gelijk toen deze sneuvelde. Op zijn minst hadden ze hem nog door moeten spuiten met Heparine toen hij stuk ging, nu moet hij er helemaal uit en er moet een nieuwe geplaatst worden. Dit kan niet in 1 keer het worden dus weer 2 operaties. Dr B. mijn eigen arts, moest het nu na Maandagavond allemaal gaan regelen, ik hoor van haar. Het probleem is wel in nood heb ik geen toegang nu. Verder over het vocht wist ze ook weinig, alle gevaren zijn in ieder geval uitgesloten, ze komen er verder niet uit. Ik voel me niet lekker, mijn longen zijn onrustig en het vocht probleem is er uiteraard ook nog. Maar ja ben thuis en doe/kan niet veel. Voor nu laat ik het even hier bij....

1 opmerking:

  1. Hey Ilse
    Wel vervelend dat er totaal niets gedaan is...maar nu lekker thuis, hopelijk wordt er wel wat voor dat vocht gevonden,hou je taai he, liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen