donderdag 28 februari 2013

Thuis dag 19

Wat ik absoluut niet wilde en me ook met alles tegen heb verzet is toch gebeurd.
Gistermiddag kwam de huisarts en zeg dat het niet goed ging. Niet met het vocht en niet met de longen. Dus moest ik voor verder onderzoek met de ambu naar het ziekenhuis.

Ik daar heen. Fototje, naaldje, arts. en even verteld hoe ik over de vorige opname dacht.

Om een lang verhaal kort te maken moest ik blijven omdat er in mijn bloed te zien was dat er iets mis is met mijn nieren. Misschien dat daardoor al het vocht in mijn lichaam terrecht komt? Maar goed ik vond dat geen reden om te blijven, want eerderder hebben ze er ook niets aan gedaan. Als me longen ab via het infuus nodig hadden konden ze eent huisinfuus regelen en klaar. Maar dat kon niet zo snel en dus moest ik er blijven.

Gelukiig hadden ze geen bedden en vanaf vandaag weer weer wel. Dus ik ben weer met de ambulance terug gebracht en word zo weer opgenomen voor een opname om ab in me infuus te krijgen, en misschien kijken ze zelfs wel naar mijn vocht.

Voor nu laat ik het hier even bij, later meer info!

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse en Dittie
    Hou jullie taai he, kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meis!

    Wat rot zeg!! Ik hoorde vanochtend je naam op de gang en toen dacht ik al nee he, het zal Ilse toch niet zijn.. Maar dus wel..

    Lig je boven of beneden? Ik lig op kamer 214..
    Misschien zie ik je nog wel!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen