dinsdag 27 november 2012

Thuis dag 55

Ik ben nog steeds thuis gelukkig!

Gisteren heeft het ziekenhuis gebelt. Mijn eigen longarts blijkt precies nu 2 weken op vakantie te zijn, daarom belde vorige week een andere arts en gisteren weer. Blijkbaar heeft ze iedere week een andere vervanger. Gelukkig waren we het er snel over eens dat de kuur nog niet goed genoeg werkt. Daarom is hij nu weer met een 8 dagen verlengd.

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws. Ik ben dus nog steeds niet lekker. Ik ben nog erg moe, heb veel pijn en weinig lucht. De huisarts komt nog steeds iedere dag langs, maar die kan verder ook weinig doen. Hij baalt er net zo van als ik dat het niet opschiet. Ik heb gisteren nog gevraagd of het niet handig was om er een tweede kuur bij te geven, maar dat had weinig zin volgens de arts die me gisteren belde. Gewoon even afwachten dus en hopen dat het met de tijd wat beter word. Ik ben in ieder geval lekker thuis. Dat is veel beter dan in het ziekenhuis. Zeker nu ik weet dat het ziekenhuis niets toe te voegen heeft. Als ik opgenomen zou moeten worden voor een medicijn waarmee ik binnen een paar dagen helemaal opgeknapt ben zou ik dat natuurlijk gelijk doen, maar dat is niet zo, dus dan is er ook geen reden om mezelf op te laten nemen. De mensen van het AVT team zijn hartstikke aardig, en eigenlijk loopt alles gewoon goed met hun en de apotheek. Dus dat is allemaal wel fijn.

Komende week verder eigenlijk niets bijzonders in de planning. Gewoon de normale dagelijkse dingen thuis en verder vooral veel slapen en tv kijken. Hopelijk gaat de AB deze week zijn werk doen, zodat ik volgende week goed opgeknapt ben. Hopelijk zo goed dat ik de zuurstof weer een beetje af kan gaan bouwen en wat minder pijn en meer energie heb.... We zien wel....Zodra er nieuws is laat ik dat weer weten natuurlijk!

6 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Hoop toch dat de AB snel zijn werk gaat doen,hou je taai he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo meiden nou dat is me wat , inderdaad gelukkig nog thuis maar dat blijft hoor , ik weet het zeker . zet hem op je kan het .. gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ilse

    sterkte ,hoop dat je je snel wat beter ga voelen.

    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Jammer dat de AB nog niet zo goed werkt. Hopelijk met deze kuur wel.
    Sterkte en heerlijk dat je in ieder geval thuis bent.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dank je wel sint en piet . gr uit dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ilse
    Hoop dat het alweer wat beter gaat...zie je morgen hopelijk,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen