donderdag 1 november 2012

Thuis dag 28

Zo, de hoogste tijd voor weer eens een blogje! De computer is, zoals ik eerder al zei, de afgelopen dagen in de winkel geweest en werkt nu weer goed gelukkig!

Met mij gaat het nog steeds iets minder goed. Ik heb een slechte nacht gehad, met veel hoesten, zweten en pijn. De benauwdheid lijkt soms iets beter, maar een paar uur later is het dan weer slecht. De huisarts stelt een opname iedere keer uit, omdat ik dat zelf wil. Anders had ik alleen in Rotterdam gelegen. Gisteren wilde hij me eigenlijk weer op laten nemen, omdat het slechter klonk dan de dagen ervoor, ondanks een ab kuur die normaal maar 5 dagen, en ik die al 10 dagen op heb. Nu heeft hij er nog 5 dagen aangeplakt, in de hoop dat we het toch gaan redden thuis. Op zich, als je het vergelijkt met vorige week, is het wel ietsje beter, maar het schier gewoon niet op. Het is nog lang niet over en ik ben ook gewoon niet lekker. Vaak misselijk en heel erg moe. Ik neem me iedere avond voor om tv te kijken, maar ik val steeds in slaap. Net als dat ik me iedere dag voorneem iets te doen, als ik het nog zo simpel, mail beantwoorden bv, maar 9 van de 10 keer komt er niks van. Naja, we zien wel. Ik ben in ieder geval nog thuis, dat is altijd fijner.

Volgende week dinsdag moet ik op controle komen bij mijn eigen longarts, en gelijk longfunctie blazen en mijn pac door laten spuiten. Dus ik hoop dat ik dan wel beter ben, anders houd zij me misschien wel! Maar daar ga ik niet van uit. Het duurt nog bijna een week, dus ik verwacht dat ik dan wel redelijk wat opgeknapt ben.

Verder heb ik weinig nieuws. Ik heb de afgelopen dagen niets bijzonders gedaan. Vooral op bed gelegen, geslapen en af en toe tv gekeken.

Voor mijn verjaardag heb ik al met verschillende mensen al afgesproken wanneer ze op de koffie komen. Anderen nog niet, maar dat komt vast nog wel. Aan iedereen nogmaals (dringend) het verzoek om van te voren even contact te hebben met mijn of mijn moeder over óf en wanneer je wilt komen. Want buiten dat we maar 4 mensen tegelijk kwijt kunnen, kan ik nu ook zeker geen hele dagen visite hebben. Dus iedereen komt alleen even een taartje eten, maar dan nog moeten (en kunnen) het niet meer dan 4 mensen te gelijk zijn. Anders word het én veel te druk voor mij, en kunnen jullie simpelweg niet zitten. Ik wil ook proberen ergens op elke dag overdag even te gaan rusten, maar ik vind het niet leuk als er dan visite voor mij zit en ik lig te slapen. Dusssss, vandaar.

De volgende blog zal niet zo lang op zich laten wachten hoor, nu mijn laptop weer terug is!

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Jeetje het schiet niet op he,jammer hoor,hoop dat het aankomende dagen toch wat beter wordt dat je wel thuis bent met je verjaardag...je heb wel genoeg verjaardagen in het z huis doorgebracht....hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo meiden fijn weer wat te horen , gelukkig is je pc weer gemaakt . jammer dat het nog niet lekker gaat , maar zoals je al zegt je ben nog lekker thuis. geniet ervan en doe je dingen , die jij belangrijk vindt . verder hou je rustig allebei . gr van ons uit dordt xx

    BeantwoordenVerwijderen