dinsdag 16 oktober 2012

Thuis dag 12

Alles gaat zijn gangetje. Ik ben nog steeds lekker thuis en het gaat wel redelijk. Gisteren was even een mindere dag, maar vandaag gaat het wel weer. Als het allemaal nog wat beter wil worden moet ik er toch een keer aan om aan mijn conditie te gaan werken. Gek genoeg is die motivatie juist nu, ver te zoeken. Juist nu, nu het de bedoeling is dat het niet meer terug zakt kan ik mezelf niet motiveren. Ik denk dat het komt, omdat ik merk dat ik bij de minste, normaalste, alledaagse inspanning al begin te trillen, zweten etc. Die eerste paar weken als je begint met sporten zijn altijd het lastigste. Om de basis op te bouwen. Ik heb zo iets van, als de alledaagse dingen al niet lukken, waarom zou ik dan gaan sporten? Eerst het één, dan het ander. Maar als ik wél begin met sporten, gaan de alledaagse dingen ook vanzelf makkelijker natuurlijk. Zucht. Haha. Dus ik moet me er binnenkort toch maar een keer toe gaan zetten en er aan gaan beginnen....

Verder heb ik weinig nieuws. Komende weken hebben we (ieder jaar) altijd van alles in de familie. Allerlei verjaardagen, trouwdagen en uiteraard ook gewoon de decembermaand. Druk, rommelig, maar wel leuk. Hopelijk maak ik dit jaar weer eens alles thuis mee. Dat is lang geleden! Verschillende mensen vragen me al wat ik met mijn verjaardag doe, maar dat weet ik echt nog niet. Nu mijn bed in de huiskamer staat kunnen er niet heel veel mensen tegelijk op bezoek komen, want dat past simpelweg niet. Ik heb ook geen idee hoe het allemaal gaat tegen die tijd, met mij en zo. Dus als we weten, hoe, of en wanneer ik het vier horen jullie het ook gelijk...

Dit was het weer voor vandaag. Ik ga nu ik thuis ben, en eigenlijk weinig nieuws heb, mijn blog nog 1 of 2 keer per week schrijven. Tenzij er iets te melden is, positief of negatief, haha! Maar om nou steeds te lezen dat ik geen nieuws heb schiet ook niet echt op.  Geen nieuws, goed nieuws....Dus zolang er geen blog verschijnt ben ik nog gewoon thuis en gaat alles zijn gangetje.... Maar daar hou ik jullie uiteraard minimaal 1 x per week wel van op de hoogte! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    ha ha ja sporten...maar de trap op en af is toch al sporten...rustig aan he,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Ik hoop vanaf nu dan alleen nog maar positieve blogs te lezen.
    Opknappen , conditie opbouwen enz.......
    Succes. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar ja inderdaad sporten ,dat is me wat we moeten het allemaal doen maar er komt niets van terecht laat staan jou lichaam , maar er komt een tijd dat we het allemaal gaan doen , hoe is het nu met je ogen , is dat wat rustiger geworden? hier alles rustig gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen