maandag 20 augustus 2012

Thuis dag 18

Pppfff, wat is het warm he!?

Van mij hoeft het niet hoor, deze hitte. Veel te heet en te benauwd. Mijn longen vinden het ook niet zo fijn, maar ja. Zelfs mensen die niks aan hun longen hebben zijn nu kortademig, dus wat wil je...

Ondanks de warmte heb ik een heerlijk weekeind gehad. Lekker samen met mijn moeder naar de efteling geweest met zuurstof en in de rolstoel, maar toch lekker genoten en een nachtje in het efteling hotel geslapen....


Zaterdagavond was in de efteling het 7 pleinen festival met allerlei optredens van oa acrobaten, Edsilia Rombly (of zo, haha!), PDFcrew (van holland's got talent) en natuurlijk aquanura, de show van ravelijn, en nog veel meer..Overdag gewoon rustig op ons gemak door het park gewandeld. Van schaduw naar schaduw en af en toe een attractie in. Gewoon lekker rustig en verder even niks. Hier onder wat foto's, die zeggen genoeg denk ik...



















Nu zijn we weer thuis. Moe maar voldaan zullen we maar zeggen. Heel moe vooral, haha!! Dus komende dagen lekker niks, gewoon thuis, beetje uitrusten en verder weinig gepland, behalve de huisarts 's middags en vrijdag de fysio....


3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    Fijn dat je naar de efteling kon. Dat is weer eens even wat anders. Nu nog wat minder warm dat zou fijn zijn. Bij ons de eerste weer naar school. Dat is even wennen want met dit weer is iedereen nog in vakantie stemming. Doe de groetjes aan je moeder. Liefs van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Ilse
    Dat zie er goed uit,lekker hoor even samen erop uit.nu weer lekker rustig aan,zie je morgen,als het lukt,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey meis,

    Leuk zeg, ff saampjes naar de efteling.
    Ik hoop dat je het een beetje leuk hebt gehad.
    Wel erg warm he.
    De komende dagen word het weer zonnig en minder warm :).
    Lekker uitrusten en bijkomen zou ik zeggen.
    Vond je auqanura mooi?
    Ik vond het wel gaaf, maar bij ons was het licht, dus ik heb niet zo'n mooie, gekleurde foto als jij!
    Tot snel!
    In ieder geval schrijf ik je snel!

    Veel liefs en een dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen