woensdag 30 januari 2013

Ziekenhuis dag 28

Hoi Allemaal!

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Met trillende handen en het zweet dat aan alle kanten van me af loopt, maar goed. het is weer een blog van mezelf, dat is al heel wat. Ik maak hem alleen niet te lang...

De afgelopen dagen is er weinig gebeurd. Alle dagen zijn een beetje hetzelfde en ik maar weinig mee. Ik hoor of zie niks op mijn kamer. Maar dat vind ik ook niet zo erg. Ik vind het zelfs wel lekker. Gewoon doen en laten wat en wanneer ik wil.

Vandaag is het groot overleg geweest. Ik ben benieuwd of daar nog iets uit gekomen is. Ik denk het niet. De pijn in mijn rug blijft nog steeds en ook het hoesten en dergelijke wil niet echt opschieten. Ik heb het niet echt heel erg benauwd meer, maar ik ben gewoon  niet lekker. Moe, hangerig, nergens zin in, alles doet pijn. Ook blijk ik weer een behoorlijke hoeveelheid vocht bij me te hebben, zoals ik een paar maanden geleden thuis ook had. Nu word er gezegd dat dat door de prednison komt, maar ik weet het niet. Ik gebruik dat al zo lang, en ik heb nooit last gehad van zo veel vocht. Ze hebben alles na gekeken, maar kunnen er verder ook geen oorzaak voor verzinnen. De enige mogelijkheid zijn steunkousen, maar dat zie ik nog niet zo zitten op mijn 26e. Bovendien is de vorige keer met het zwachtelen gebleken dat dat het probleem niet oplost, maar verplaatst naar mijn bovenbenen.... Dus tsja, we kijken het maar even aan.

De kuur gaat door tot vrijdag. Vanaf dan proberen we de prednison af te bouwen en als ik me goed genoeg voel mag ik naar huis. En ik wil zooooo graag naar huis. Ik ben dat gezeur hier zo verschrikkelijk zat. Ik wil gewoon weer mijn eigen leven gaan hebben thuis, en niet geleefd worden hier in het zh. Dus ik hoop dat ik in ieder geval voor volgend weekeind thuis ben. Daar ga ik alles aan doen!

Nou, dit was het weer even voor nu. Een kort berichtje, maar zoals ik al zei maak ik weinig mee, en door de vermoeidheid is de inspiratie over wat ik moet schrijven ook een beetje verdwenen.. maar dat komt wel weer goed. Hopelijk gaan we zo snel mogelijk weer de goede kant op en kan ik de rest van 2013 lekker thuis blijven.....

Als er nieuws is, of ik weer inspiratie heb schrijf ik weer een nieuwe blog...

5 opmerkingen:

  1. hallo oke we wachten wwer af .
    gr van ons uit dordt xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ilse,

    Ja....je bent wel weer lang genoeg in het ziekenhuis geweest......voor het hele jaar.
    Nu snel weer opknappen......en dan weer snel naar huis!!
    Veel sterkte voor je mams en jou.

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse
    Nou joh hoop dat die vermoeidheid en pijn in je lijf snel een beetje over gaat, zou toch fijn zijn als je weer naar huis kon, alweer veel te lang daar,hou je taai, dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Hoop dat je inderdaad snel naar huis mag.Sterkte en gr van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ilse
    Hoe is het? Al een beetje opgeknapt, hoop van wel en dat je snel naar huis kan, liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen