vrijdag 23 augustus 2013

Thuis dag -weet ik het hoeveel-

Het zal jullie opgevallen zijn dat deze blog al een tijdje stil is.

Dat blijft voorlopig zo.

Ik heb geen zin, tijd, energie en inspiratie om mijn blog bij te houden. Bovendien is het hoe het met mij gaat nu even niet zo belangrijk en onveranderd. Het was kut, het is kut, en het gaat de komende dagen en weken zeker niet beter worden. (ja, dat weet ik al zeker ja)

Goede kennissen, vrienden en familie weten wat er aan de hand is met iemand in onze familie. Dat heeft ook zijn weerslag op hoe ik me voel. Deze informatie is voor nu even genoeg voor mijn blog. Ik zal verder ook niet openlijk hier in details treden, omdat het niet mezelf betreft en het (zeker voor nu) alleen iets is voor de mensen die dicht bij ons staan.

Later, als alles wat rustiger is zal ik mijn blog weer oppakken en verder schrijven. Maar voor nu even niet. Geen idee hoe lang 'even' gaat zijn, dus check hem af en toe even als je op de hoogte wilt blijven...

(En nee, ik ga geen hints spelen met onderstaand liedje, vind het gewoon mooi nu)

http://youtu.be/LRXZLeYhDPM


2 opmerkingen:

  1. Lieve Ilse,
    Alweer even geleden door de vakantie maar in ieder geval sterkte gewenst . Liefs Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen